Tuesday, May 22, 2007

i have a diary

Am un jurnal. Nu cred ca am mai spus asta lumii vreodata, cel putin n-am facut-o publica. Sunt curoioasa cam cate persoane ar vrea sa puna mana pe el. Asa, din pura curiozitate... M-am apucat sa scriu acum cativa ani si cand sunt nervoasa, prea fericita, indragostita, plictisita, idealista scriu pe acolo. E o readucere in revista a unor sentimente poate puerile a propriei persoane, in cazul asta e vorba de mine. Mi se pare totusi trist ca uneori ma navalesc mii de idei si cand pun mana pe pix, gata sa le scriu pe toate, pierd din vedere forma potrivita si ajung sa scriu mereu aceleasi lucruri, poate sub alte forme... sunt putin fixista, sau obsesiva, nu pot sa-mi dau seama ce mi s-ar potrivi mai bine, care e cuvantul cheie...
Concluzia e ca mi-as dori sa rezolv problemele mai multor persoane...daca se poate printr-un zambet, prin ceva natural... ar fi nice sa stii ca ai astfel de puteri "paranormale". Am uitat cum e sa faci astfel de magie, dar ar fi nice sa poti repeta istoria...intr-un fel sau altul. Ar fi bine sa apuc sa spun tot ce am de zis, sa comunic exact ceea ce simt ca e bine sa se stie despre mine, fix in forma pe care mi-o doresc...dar sunt constienta ca unele lucruri nu se intampla asa cum ar trbeui sau cel putin nu mie, persoanei care-i trece o pisica neagra prin fata patului in fiecare dimineata... si ce? cine-mi poate dreptu' de-a-mi face propriile filme?

No comments: