Friday, June 22, 2007

love us 'cause we love each other...


Ar fi interesant sa mergi pe strada si sa vezi cum lumea iti zambeste si cum iti bate vantul prin plete si cum ochelarii de soare te apara de razele gata sa-ti orbeasca simturile... sa stii k esti ok si ca mana pe care o tii strans in a ta va ramane acolo sau va urca pe fatza ta, gata sa te minta in fata ca un ziar comunist...oh da... we all do that, asa k de ce te-as condamna tocmai pe tine? Nu... n-o s-o fac...n-o sa-ti zic ca urasc mii de chestii la tine si ca mi-as dori sa fug pe undeva, departe de lume si departe de tine. N-o sa-ti zic ca nu-mi place ignoranta ta, cum n-o sa-ti zic ca nu cred nici un sfert din ceea ce mi-ai spus vreodata. NU, nu cred ca ai fost vreodata sincer cum nu cred ca esti ok...esti doar un trip mai feelingos de-al meu, un crush...care se duce la fel de repede cum vine...si gen uf...vaaai...nu, nu e ok...did i tell you?!eh lasa ca imi revin eu si din asta...mai ciudat, mai deprimata, mai intrata in grupuri fff nepotrivite, dar voi iesi si din cercu' asta vicios...hai, te pup, sayonara!

No comments: