Saturday, June 23, 2007

Bob Sinclair nu mai e ce-a fost...









ne-am strans catziva in ideea de-a ne distra...si ne-am gandit la Bob Sinclar...















dar inainte ne-am jucat cu copiii prin parc...
















apoi ne-am lasati purtati pe valul adrenalinei...




























dar...SURPRIZA!!!La Bob Sinclar nu ne-a placut...DELOC! Dar ne-am intalnit cu Octav...












ne-am facut ca e ok, dar nu am rezistat prea mult pinnocchiarelii...


























asa k am plecat la Adi...dar inainte baietii au vrut sa se casatoreasca si pe drum au gasit cateva prazi...

















la Adi ne-am distrat...copios...















si in final cu totii am aratat altfel...
















si, surprinzator, printre alte indeletniciri, am mai si baut...

















No comments: