Tuesday, August 21, 2007

Happy birthday, Juju!


Jujescule, noua ne e dor de tine... destul de grav. Acum spre exemplu as fi avut mega chef de unu' din mesajele tale juma' caterincos, juma' feelingos in care sa-mi spui ca vrei sa iesi din casa si ai chef de o plimbare...you know..."Bagaboantelor! La ora asta pe strada..."... genu' ala de plimbari nocturne after cui, prin locuri de nu-ti vine sa crezi ca exista, remember!? Uf, pisoi, chiar mi-e dor de matale... si maine e ziua ta...te faci si tu mare...de fapt mi-ai zis ca te-ai facut deja...1.59 m...bravo Jujule, cresti in ochii mei:p Dar ca idee...e un blog anticipat de "La multi ani!". Insa stii...in situatiile banale mi-e greu sa spun chestii normale, cum ar fi o urare de bine asa cum se cuvine... La multi ani, pishcotule!!! Sa fii fericita aceasta...........

No comments: