Friday, August 3, 2007

Things in our lifes...


Si pana la urma care e diferenta dintre viata mea si a ta?! Conteaza orasul in care locuim? Sau poate conteaza ca esti femeie sau barbat? Sau conteaza ca asculti electronica sau rock? Pana la urma ajunge sa nu mai conteze nimic cand e armonie. Poate asta ne lipseste noua, tuturor... si pana la urma de ce!? De ce daca suntem atat de la fel nu putem sa ne indreptam in acelasi sens?! De ce tinem mortish sa o luam pe contrasens?! De ce ne indepartam in loc sa ne apropriem?! De ce nu putem pur si simplu sa ne ajutam sa ne fie bine?! E ciudat... cand suntem cu totii bine, cand nimeni... si totusi, chiar daca la fel, departe mereu. Simt mii de km si viteza unui melc pe marshalier. Totu se masoara in km pe ora... secolul dushului...uiti placerea de a te balaci intr-o baie cu spuma si lumanari parfumate pe langa, aprinse, care fac atmosfera. Dar acum nu...ai un ceas mare pe peretele de la baie, din fata cabinei de dush. Ne indepartam, ne pierdem, ne distantam si toate astea pentru ca ne e frica sa ne vedem fix asa cum suntem si sa recunoastem ca nu suntem chiar unici...

2 comments:

Icey said...

nu as spune ca nu suntem unici dar intr adevar avem atat de multe in comun incant am putea sa facem un efort sa ne intelegem in schimb natura umana are si o oarecare doza de rautate, plus dak ne am intelege perfect totul ar fi monoton!Timpul e o alta problema...am un tricou ce are un mesaj interesant de altfel el a fost si motivul pt care l am luat....si spune ceva de genu "life is not a rece/do take it slower/hear the music before the song is over" so DO take BATH :))!!nah ca tot am comentat :))

Anonymous said...

te iubesc