Friday, July 6, 2007

Better...SUMMER!


Cel mai tare la un feeling e ca se mai si termina...si incepe altu'! A inceput un alt trip, e filmu' meu de vara. Iar am intrat in mii de chestii, probabil ca lipseste doar sa mai fiu voluntar la Crucea Rosie si as fi full options. Dar e ok! Am ramas cam singura cu Alex, cam tot timpul...tu cam ce crezi ca iese!? :))
Pff...si concerte si lume si deepdish si mare... trebuie sa fie iar un weekend de Vama! Cat mai curand! It's a must. Cum il prind pe fraier liber cum dam o tura pe mirobolantu litoral romanesc. Hai domne ce dracu!? Si poate pana la urma ajungem si pana-n Roma!? Poate...asa ziceam prin primavara, poate ma tin de cuvant o data-n viata, poate! Deocamdata raman cu gandu' la ce va fi la Deepdish si la fustitele mici si colorate cu care mi-am umplut shifonieru:x Pfoaaaa...si cate alte mii de planuri...and that's why i wooov summer!!!

No comments: