Thursday, July 19, 2007

Shoc


Am vrut eu s-o fac si p-asta. M-am tripat pe analize, mai exact pe analize complete... si am plecat la doctor, singura. Am ajuns acolo, calma, linistita, am vorbit cu asistenta, a facut doua glume seci, dar utile in situatii de genu', am raspuns cu aceeasi moneda, m-am pus pe un scaun si m-am uitat pe masa: 5 eplubete! Am facut ochii mari, am inghitit in sec si am intrebat-o daca sunt toate pentru mine. Mi-a zis ca din 7 litri de sange pot sa dau si eu 5 eplubete. Deodata a urcat temperatura corpului. Cred ca m-am inrosit toata...m-a ginit, m-a pus sa stau pe pat. Macar atat, mi se facuse rau numai cand ma uitam la eplubetele celor dinaintea mea. Mi-am muscat buza si am asteptat sa bage un ac in mine. Idioata senzatie. Daaaar...NU am lesinat. De obicei, cand mai reuseam sa o fac si p-asta (adica sa nu lesin la analize sau la dentist) mama imi facea pe plac toata ziua... acum n-avea cine sa fie mandru de mine, dar a fost ok...

No comments: