Thursday, July 12, 2007

sweetest coffee...


Printre miile de lucruri care nu reusesc sa ma atraga este nemaipomenita si inconfundabila Cafea! Nu face parte ea chiar din categoria "Do not!" dar nici pe podiumul celor mai dorite lucruri nu pot sa zic ca se afla. Gen nu, nu o urasc ca pe Sprite sau ca pe otet, dar se intampla foarte rar chiar sa am chef sa beau cafea. Daaar...intr-o zi foarteee calda a lunii iulie, dupa cateva nopti de nesomn mi-am dat seama ca it's a must si am facut efortul de-a baga o moneda in tonomatul care mi-a dat inapoi o cafea cu lapte. And now...i'm in love! Concluzia!? Lucrurile cele mai bune sunt cele mai ieftine, cafeaua aia e chiar bestiala! You should try...

1 comment:

Anonymous said...

din ciclul ..cele mai bune 2 chesti ever ... sunt : 2 cafele / 2 uiski / 2 C11H15NO2 / 2 zile de chill / 2 deodata / 2 ore pe partie / si inca 2 .... dupa aceea !!!!