Tuesday, July 24, 2007

forget people, forget love, forget reality, forger life...

Intalnire shocanta dupa cateva luni de pierdere a relatiilor. Ne-am intalnit, eu si el, dupa mult timp in care nu m-am gandit ca ne-am pierdut din vizor. Practic nu-mi pasa. Dar pe moment am avut senzatia de "smile and hug me pleaseee". Da, ciudat, o intreaga minciuna creata de mintea mea pentru a ma proteja de rautatea si felul rece de-a da cu piciorul persoanelor din jurul meu, care odata mi-au fost chiar dragi. Dar lumea se schimba, odata cu ea eu ma schimb si nu, nu vreau sa fac ceva interuman din curtuazie. Pur si simplu exista persoane care au fost si vor fi mereu si altele care sunt sau au fost, dar se vor pierde in curand... Pentru ca asa sunt eu si asa sunteti si voi, cu totii, asa ca nu ma condamnati! De unii iti pare rau, de pierderea altora te bucuri, pe unii nici nu-i sesizezi cum se strecoara de langa tine. Eu ne vreau pe noi, formula asta, poate alte roluri, pentru o continua evolutie...sau revoultie...dupa caz...dar ne vreau asa cum ne stiu, vreau sa ne fie bine... don't let me down...

No comments: